Life by Emilia

Alla inlägg under maj 2013

Av Emilia - 8 maj 2013 17:38

Nyss laddat upp en film på Youtube. Länkning till min kanal finns på förra inlägget. Men aa, det är inte så många som upptäckt kanalen än ;)

Bild ftån imorse. Min gulle katt.

Av Emilia - 8 maj 2013 14:08

Något som jag uppdaterar mycket är insta,bloggen och youtube.

Youtube är något jag uppderar mycket på sista tiden. Jag har haft youtube kontot i en vecka och har lagt upp runt 16 klipp. Sen så har jag den andra som är mindre känd med bara ridfilmer, eller tävlingar. Som dressyr tävlingen kommer komma upp på min "privata" som ni hittar häääär. Om ni vill söka själva så sök på ZIGGELOVE .  


Sen alla mina videoinlägg hittar ni här . Jag har vissa jag är lite mer seriösa på än andra.


 Nu till verkligheten.

Jag som trodde alla nationella prov var slut. När lärarna säger de så tror man ju de. Men så hade vi  något ofrörberett muntligt i svenska. Jag klarade de väl helt okej tror jag. Jäää.  Hade matte utonhus idag. Så varmt. Hoppas verkligen att 

det blir soligt imorn. Hoppas hoppas!


Jacson kavaj,vita ridbyxor,kylin hjälm , crw skor + shapsn = Min combo.


Jaja, tjatat hål i huvet på er men åker till stallet och fixar Roubia sen så kmr Juddan hem till oss. Så imorn så drara vi till Insjön  




See yaa   


Av Emilia - 8 maj 2013 14:03

Tagga tävling imorn med Roubia. Snart stalle. men mer uppdatering kmr. 

Hur tror du att de kommer gå imorn?








Av Emilia - 7 maj 2013 20:38

En riktig suprabra dag, fint väder , shorts , grillat, ,glass, och massor med mera saker. Känns som att sommaren redan har börjat! Hoppas att de är fint väder i Insjön på Torsdag. Jaja, glöm inte min youtube kanal. Har kommit upp massa videos. Emilia Sundberg . Direkt länk kommer när jag är på datorn. See ya tomorrow.

Av Emilia - 7 maj 2013 14:35

Varmt idag igen. Extremt skönt. Släppt ut katten som sitter på altanen, lika jag. Sådan katt, sådan ägare.

Av Emilia - 6 maj 2013 17:31

Har precis hjälpt mamma med att göra pizza, variy ute o solat. Nu är jag bara hungrig;) Har inge mer att säga .

Jo, jag i rosett frisyr:)

Av Emilia - 6 maj 2013 12:32

Njutit. Varmt o skönt. Bara en sista lektion sen slutar vi. Yeee. Enjoy life!

Av Emilia - 6 maj 2013 11:32

Varmt ute!

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards