Life by Emilia

Alla inlägg under maj 2013

Av Emilia - 19 maj 2013 17:48

Betonar lite saker. Det blev några saker från hööks. Sjukt snygga. Ett schabrak och en tröja. En video kommer sen när du kommit hem hit. Så.
En bild på en superanygg bikini ;)

Av Emilia - 19 maj 2013 16:44

Hittade mitt allra första egna ridspö.

Av Emilia - 19 maj 2013 10:07

Min instagram @sundbergemilia
Har tagit bort nästan alla bilder och laddat upp nya. Mer "ordentliga" bilder.
Så.. aa. Varför jag gjorde de är för att jag hadr laddat upp så mycket skit? MEN min instagram kommer inte bli full av tumblr bilder eller nåt sånt. Det blir bara bättre bilder än förut.
Min nya favvis duschcreme

Av Emilia - 18 maj 2013 22:55

Sova i dubbel säng, big like! Näe, jag orkar inte se klart Eurovison song contest.. sorry dorrie. Gick och sov runt ett igår o vakna sju. Thats me. Pigg på helger o trött på vardagar. Det är ju kul?

Imon är de bara städa på schemat skulle jag tro. Ser kan ju alltid hända små nya saker :)
Glöm inte att kolla min youtube kanal. Ibland så gör jag filmer när jag liksom inte orkar slå upp datorn eller knappra på mobilen. Mycket enklare att prata.
Jag försöker radera alla bilder på min instagram men kan typ radera 10 bilder sen så lägger instagram av...

Jaja. @sundbergemilia instagram
@heavyspin dayviews
@ Emilia Sundberg youtube

Längtar tills sommaren, sommarlov.
Gotland o ridläger är planerade.

Av Emilia - 18 maj 2013 20:19

Av Emilia - 18 maj 2013 17:19

Skruva upp volymen , dåligt ljud.


Av Emilia - 17 maj 2013 23:49

Det blev ingen film om frågorna idag, kanske imon? Aja. Drar till sjön imon skulle jag tro. Jaoo, goodbye :)

Av Emilia - 17 maj 2013 15:07

Typ 23 grader varmt ute
Hela jag är typ klibbig. Skulle villja åka ner till sjön ikväll, aa . Glöm inte att ställa frågor?

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards