Life by Emilia

Alla inlägg under maj 2013

Av Emilia - 22 maj 2013 17:34

Blir stalle, har laddat upp lite oseriösa videosar. Så kolla min youtube.

Av Emilia - 22 maj 2013 07:29

Idag så är det skola som vanligt. Vi har Vårmarknad imorn . Våran grupp har foto, så vi ska klippa i alla papper, vi har skrivit ut bilderna på pappret om ni inte förstog. Sen så missar vi matten , vi ska göra nånting på Bibblan. Säger bara wiho. Det regnar ute, men får sjuss.


Kör med en gammal bild då.

Av Emilia - 21 maj 2013 19:44

Bakade sockerkaka, nånting blev fel eller vad säger ni? Hahah. Tur att jag inte bakar ofta. Sen blev liiiite platt!

Av Emilia - 21 maj 2013 19:17

Typ halva min släkt bor i Boden eller Norrland. Såå, detta är trevligt att höra?
En lös styckmördare? Vad vet jag. Speciellt när de är typ ganska nära också!

Av Emilia - 21 maj 2013 14:17

Är hos Lovksa , vi ska alledestrax dra hem till mig, haha. Hur gör hon? Knäppa kompis! Så vi får se ifall dw blir mer uppdate

Av Emilia - 20 maj 2013 20:37

Kallt var de, men skönt efter ett tag:)

Av Emilia - 20 maj 2013 17:20

Bada idag, utmana ödet right?

Ramlade idag, vet verkligen inte hur xD haha näe men med två handleder som känns sådär så e allt fine. Sen lite skrap sår på knäna. Valde ju kortbyxor idag. Jaja.

Av Emilia - 19 maj 2013 21:15

Yippie yey. Skola imorn. Nerå, vill hellre vara hemma o sova. Haft en grym helg o väntar på sommaren. Shorts o bad. Shorts check. Bad check men too cold.

Lagomt skönt ute, men vattnet är så kallt. Glöm inte att hålla koll på min youtube kanal :) Emilia Sundberg on youtube you know !

Körde o sminkat idag, helt vanliga chillkläder oxå. Prefect day.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards