Life by Emilia

Alla inlägg under maj 2013

Av Emilia - 5 maj 2013 18:34

Av Emilia - 5 maj 2013 17:45

Nu vill ja bara förbereda er på att jag kommer ändra design igen, men vet bara inte när. Jaja, njut av livet alla njut!

Av Emilia - 5 maj 2013 17:41

Av Emilia - 5 maj 2013 17:17

Så fint väder så varför inte sitta ute istället för inne? Skulle LÄTT ta ut datorn men gör ändå inte de. De blåser lätt och är varmt. Jag tror nog att alla väntat på detta , att det ska bli sommar. Njuter de sista timmarna innan de blir skola med världens bästa katt <3

Av Emilia - 5 maj 2013 08:09

Vaknade nyss, jag vet inte ifall "Miss Gotland and the summer" komm upp igår? Det är en bugg så bilderna kan ha blivit en bild också. Jaja, chilla en stund till nu.

Av Emilia - 5 maj 2013 07:53

Super härligt på Gotland.

Av Emilia - 4 maj 2013 23:23

Imorn är de en chill dag, de ska städas -ordentligt. Vill liksom kunna visa mitt rum utan att behöva typ ringa polisen innan för att de e sååå stökig... nej men skämt å sido så känns de nästan så. Jag vill ju ut o springa i mina nya skor också. Jaja, spring cyckel eller vad de är here i come! Äkta kvalité, supersköna. Jag vet skillnaden på dom, har du haft sånna skor som mina gammla (totaly förstörda o för små) så är detta par drömmar! Ni läste rätt, jag skrev totaly. De gjorde jämt förut, haha typ totaly forever. Nä men ni fattar.

Yeee, livet diggar på . Har kontakt med vänner jag nästan bara träffar två gånger i veckan. Miss them <3

Av Emilia - 4 maj 2013 20:24

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards