Life by Emilia

Alla inlägg under maj 2013

Av Emilia - 17 maj 2013 07:18

Ja och juddan svarar på frågor i en video?
Så fråga på. Svar kommer ikväll.

Av Emilia - 17 maj 2013 07:16

Skola som vanligt. Sen kommer Judith hit. Vi får se om vi drar till sjön ikväll kanske?

Av Emilia - 16 maj 2013 20:26

Red Blue idag, red ute och dog av värme och damm. Super trött, , men inte sova änn på ett tag :)
Övningen.

Av Emilia - 16 maj 2013 15:03

Ska rida en häst som heter Munsboro Blue på Km. Såklart Heavy oxå .

Tror jag ska rida Blue idag.Vi hade ute gympa, var mest i skogen med vänner o typ sprang runt xD Fick blandannat en blodigel eller snigel på handen när jag plockade upö en pinne! Usch, fick panik. Aånn är jag.

Av Emilia - 15 maj 2013 17:24

Täda sen stallet. Nåt säger mej att jag inte kommer bli klar på ett tag.... aja.

Min goding!

Av Emilia - 15 maj 2013 07:36

Film är uppe på vad jag fick i Måndags.
Det blev två filmer. Ute dag idag, bara tagga även om det inte riktigt är min grej. Vill så gääääärna bleka mitt hår blont. Jaoo. Skola nu. See ya.

Av Emilia - 14 maj 2013 19:19

Gick ute på byn med Moa och Lovisa. Köpte glass. Imorm så blir det stallet för mig skulle jag tro. Träffa älsklingen Heavy <3 Älskar verkligen mina vänner. De betyder allt för mig, djur son människa!

Ska ta mina tofflor o gosa med katten nu. Ute dag imorn, =trist !

Ska sprida lycka på min blogg, inte nedstämmande saker. Så här har du dagens skratt :)

Av Emilia - 14 maj 2013 14:48

All people gonna hate me. Men jag gör det ändå. Byter header IGEN.

Kör en väldigt enkel stil, allt krimmelkrams.... Nej, inte jag. Kör på en enkel header.


Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards