Life by Emilia

Alla inlägg under juli 2013

Av Emilia - 25 juli 2013 09:20

Vaknade halv sju. Verkligen. Fattar inte hur men var pigg som en lärka ;)

Blir väll att hjälpa syrran och städa. Pjuuh. Vad ger jag mig in på?

Av Emilia - 24 juli 2013 13:54

Har du en blogg på blogg.se? Nope.

Kan man skypa med dig någon mer gång? Kanske de kanske.

Hur många samtal har du haft en? Du var mitt första samtal.


Har du några fans? Haha, jag venne  

Vad hette din katt ? Smulan

Var det din katt som var med? Japp, Smulan är med i skype ibland.

 

Hur många gånger har du färgat ditt hår? Hmm. 3 kanske. Sen slingat det nån gång oxå.

Vad har du för dator? Jo jag har en Samsung nånting som inte är så jätte bra... Men hela familjen har typ en ganska bra Acer dator . Det är den jag andvänder fär det mesta  

Haha, är det din syster i bakrunden som ser på film eller? Haha, jaoo.

 

Brukar du ha bloggträffar? Naaj. Nej. Naaaj. Har aldrig de .

Har du många läsare? Ser det varken som många eller lite. Lagomt. Lagomt har jag.

Bor du i ett hus eller lägenhet? Hus, fast nära centrum. Varken lång eller nära. Lagomt. Säger ju de, lagomt passar på mig   

Skulle du kunna bo i ett hus / lägenhet ? Skulle nog inte trivas till 100% av att bo i lägenhet. För att jag gillar att kunna ha en gård , nära o så. Att bo i et hus är lite skillnad. Men jag ser absolut inget fel med att bo i lägenhet.




Av Emilia - 24 juli 2013 13:17

Har addat nåra på skype nu. Faktiskt redan pratat med en person.

Jo min profilbild är dennnaa.  

 

Så vet ni nog vilken sskype det är ni ska leta efter. Då hon jag pratde med hade svårt 

att hitta rätt skype men då vet ni. Tror att jag kmr finnas online till 15.00   

Av Emilia - 24 juli 2013 12:49

Tjo. Vill du skype med mig? Då har du chansen att göra det nu.

Klockan 13.00 så finns jag på skype.
Heter sundbergemilia på skype.
Jag kan även adda någon om man vill de. Vill du inte skriva ditt skype namn här nere i en kommentar kan du skicka till min kik: emiliasundbergs.

Förbered någonting du vill prata om, varför inte lite frågor? Några av frågorna kommer kanske upp här.
Puss

Av Emilia - 24 juli 2013 08:37

Så, uppe tidigt och känner mig fräsch. Eller gjorde.

Jag vaknade upp med småsår i pannan. Dom måste bort.

Det  svider och ser inte så toppen ut heller.

Innan jag ens gick ner till datorn så satt jag ute såhär på morgon kvisten

och myste med Smulan. Härligt.



Om ett år sådär, nästa sommar skulle jag vilja ha en kanin.

Att mysa med en kanin är guld. Sen kan man alltid

tävla i utställning eller kaninhoppning. Fast skulle nog tro

att kanin hoppning faller mig mer i smaken då, you know.

Fast egentligen så måste det ju vara som en hopptävling(häst+ryttare) ? Lika regler? Hmm, kanske inte

ëxakt men endå lite samma princip kanske. Ändå. 

Saknar tiden att ha en kanin.


Visste ni att jag har haft hamstrar? Faktiskt så brukade jag och min syrra 

köra hopptävlingar. Min hamster Molly  kunde hoppa 4-5 cm. Fast hon strök magen 

emot hindrerna. 


Och visste ni att jag har fått hamster ungar oxå? Pappa hade köpt 2 tjejer men det visa sig att det var 1 tjej och 1 kille.

Så Smoothie var tjej och Moudie var kille och fick hete Mouse iställe.

Jag fick eller Smoothie fick 7 ungar , alla överlevde men en fick bara tre ben.

Puff ,Paff, Piff(tre ben),Puss,Poff,Plommon,Polly.


Och alla mina hamstrar hette : Molly Nallen Moudie/Mouse Smoothie.

Av Emilia - 23 juli 2013 15:25

Jag är sjukt ledsen för dålig uppdatering. Jag vet inte vad som hände . Men att jag var trött o städa o massor. Ledsen som jag sa.

Av Emilia - 22 juli 2013 18:05

Sova ute på altanen, eller i en koja med syrran. Najsss. Popcorn oxå , maaaajsigt    Känner mig rolig. 

Nej men blir kul.


Kollar lite olika folks bloggar, allt från myror till kungaparet.


Känner att jag inte har nåt att säga så att det hära inlägget blir inte bra. Men hoppas att ni är nöjda för det här

var ju iallafall något.


Bye byeeeee.

Av Emilia - 22 juli 2013 12:30

Nyss uppdaterat appen, kanske lite seg med uppdatering av appar men ändå:) Testar alla nya funktioner sä få se hur de här blitt

Smile and show how pretty you are!

Drar till sjön snart skulle jag tro

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards