Life by Emilia

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emilia - 29 augusti 2013 20:23

Behöver hjälp.

Hur hittar man startlistor för laget?
Jag hittar bara för två klasser men inte den som är föe laget.

Av Emilia - 29 augusti 2013 15:39

Hej.
Nu är jag på väg hem från skolan. Jag är så hungrig och trött. Ärligt så vill jag bara hem fort. Men de tar sin lilla tid att gå. Snart så ska jag rida och de blir sköjjigt.
Vi ska hoppa och jag ska hoppa med Herrman , om inte det blir akut att en annan häst måste ridas.
Men så är planerna!
Jaja, hörs sen.
Ser ni? Ett rådjur.

Av Emilia - 29 augusti 2013 07:23

Hej bloggen.
Det dära som hände igår får inte hända igen, .

Idag så ska jag hoppa med Herrman om de inte blir ändrade planer.

Av Emilia - 28 augusti 2013 18:18

Internet laggar :/

Därför jag inte uppdaterat.

Av Emilia - 27 augusti 2013 21:44

Jag hat tänkt på en sak, eller flera saker men en speciell som jag tänker dela med mig av.

VAD SKRIVER MAN PÅ EN BLOGG?

*På min blogg så skriver jag om mig. Mitt liv, min vardag. Allt som rör mig och det är ju de man får följa med på.

*Men det finns gränser på vad man kan skriva. En blogg som har ett inlägg varje dag där det står "Hej. Idag gick jah upp sen var det skola. Hedå" är inte kul att läsa men ett inlägg med mycket mer feeling och power mer som "Tjena. Idag var ännu en grym dag på skolan. Morgonen flöt på vilket resten av dagen också gjorde. Men nu så är jag lite busy busy så ses" Det är ju helt annnan skilland.

*De du inte ska skriva på en blogg är väldigt mycket men det som jag skippar är när jag bråkar med folk. Jag blir osams med folk, samma som med familj som vänner. Men jag skriver inte upp sådant. Det håller man utanför Facebook, blogg,twitter o insta. Det är ju oftast bara onödigt att lägga ut allt bråkni detalj. Belive me!

*HAPPYYY.STIIL COOL.
Sen att blogga med stil , ja det är ju läsarna som bestämmer om det är stil

Min rosa hylla

Av Emilia - 27 augusti 2013 21:04

Tjena blöggen.
Just sett idol och imorgon börjar jag skolan klockan 08.00

Amen fett najjs? Noo inte precis.
Men vi har inte så många lektioner heller.

Min super snälla mamma beställde supersnygga från super gina & hm som levererar.

Av Emilia - 27 augusti 2013 18:09

Smulan är en lugn och fin katt. Visst, hon älskar att busa men för det mesta så sover hon. Om det är till något djur som jag har en speciell relation till så är de till henne. Den katten är speciell. Hon förstår när jag är ledsen och kommer alltid och puffar sitt huve mot mitt ansikte då. Bara man går utanför dörren så springer hon mot en och stryker sig mit mina ben. Hon älskar att bli kliad och lite mindre att bli fasthållen. Men hon tycker ändå att det är lite mysigt att sitta i famnen.


Men all framsida har en baksida.

Hon är rädd och skygg. Väldigt mot främmande människor. Mina kompisar kan knappt klappa henne. Oftas kan dom se en skymt av henne när hon tassar förbi. Men det är inte mycket, om dom håller i henne är pulsen på 120 och hon bara väntar på rätt sekund att springa iväg på.


Min katt är min vän, mer än vän.
Hon betyder mycket, ALLT.


Det jag ville få fram av denna text är att jag aldrig haft så stark relation till ett djur förut. Denna katt är speciell, och jag älskar henne. Hon är min bästa vän och betyder så fruktansvärt mycket. Hon är en familje medlem som alltid finns i mitt hjärta. Hon är som en människa.

De jag kallar kärlek.

Wow

Av Emilia - 27 augusti 2013 16:43

I want a bunny.
Ni läste rätt.
En dvärgvädur .
Jaja, .

Min fina kanin Niklas, vilar i himlen.Mim fina kanin Niklas, vilar i himlen

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards