Life by Emilia

Alla inlägg under augusti 2013

oj

Av Emilia - 25 augusti 2013 21:03

Vart tog manen vägen?

Av Emilia - 25 augusti 2013 10:34

Natten gick bra. Eller? Vid 4 tiden så vakna jag av att min säng vat blöt i fotändan - Katten hade kiasat där

Nu är jag i stallet och ska fota lovisa. Vi hörs!

[Bild]

Av Emilia - 24 augusti 2013 16:16

Nu försvinner jag snart, mer uppdatering imorgon. Puss.

Av Emilia - 24 augusti 2013 14:43

Heej.

Nysa ridit -de gick bra.
Imorn lite senare på kvällen så ska jag hoppa med Herrmis .
Men ddn hära kvällen så ska jag sova hos Lovisa !

[Bild]

Av Emilia - 24 augusti 2013 12:34

Red Herrman , gu vad jobbigt men kul.

När Herrman går iform så får man verkligen ett kvitto på att man gjort ett bra jobb. För han är verkligen svår at böja och ställa. Jag är nöjd mer än nöjd.

Av Emilia - 24 augusti 2013 10:22

In the la stall

Av Emilia - 23 augusti 2013 17:35

Hej.

Imorn så är det dressyr för mig. Hela dagen typ. Sen imorgon så ska jag hoppa med Herrman.

Just nu är jag med Lovisa men vi hörs la senare?

Haha , bjuder

Av Emilia - 23 augusti 2013 10:15

Att gå i 7an är bra på många sätt.


När maten verkligen är vidrig så finns det möjligheter att äta på en pizzeria eller gå och köpa 

mat eller annat på coop elr ica. Skolan ligger nära pizzeria och affärer. Big plus.


Sen att hitta är ganska lätt. Man lär sig. Det äär bara massa trappor så att jag får ju lite träningsvärk i hälsenorna.


Men nu vet ni hur det är att gå i skolan, eller dom flesta vet ju det. Lite senare idag så kommer ett inlägg upp om den 31a augusti.

 

Alla har varit små.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards