Life by Emilia

Alla inlägg under september 2013

Av Emilia - 22 september 2013 16:42

Kolla mim youtube kanal , sök på Emilia Sundberg för att se vad jag fått.

Av Emilia - 22 september 2013 16:41

Av Emilia - 22 september 2013 13:31

De va visst shopping festival så de har blivit en hel del saker hittills som vi har köpt!

Av Emilia - 22 september 2013 07:15

Vakna tidigt idag, fast riktigt utvilad.
Mamma och pappa räddade skolans slöjd och teknik sal igår, den hade brunnit ner om dom inte gått på en promenad. Tökigt de kan bli.
Men till ämnet igen, jag vakna tidigtig, typ klockan 07.00 sen mest chillat.
Idag blir det av till Västerås. Pappa ska ha några konstiga saker, som finna på Biltema! Så om vi går in i shopping centret får vi see. Men jag tror inte att jag kommer köpa nåt.
Sen så på kvällen så har vi stalltjänst!
Vi hade det igår så jag fick göra hälften klockan 6 typ och resten runt fyra/fem kanske sex tillomed. Jag kmr faktiskt inte ihåg tiderna.

Den vackraste varelsen på JORDEN

Haha, vilken töntig häst.

Av Emilia - 21 september 2013 21:31

Nu så ska jag spamma med min finaste.

Av Emilia - 21 september 2013 20:42

Laget kom till omhoppningen men ingen placering.

Av Emilia - 21 september 2013 18:08

Hemma, men är jätte trött så vi tar uppdatering sen.

Av Emilia - 21 september 2013 05:52

Just nu så sitter vi i bilen , påväg till stallet där vi ska fixa hästarna så tar Gry med hästarna , hon sjussar dom eller hon kör inte men det är väl hennes föräldrar eller nåt som kör! Men iaf så ska vi fixa det sista nuråå. Och man kan inte åka bil hur länge som helst utan musik!
Så Mirrors med Justin Timberlake is on.

Well well, att ta sig upp var inte det lättaste. Hard haha. Men när jag vakna så hade hela benet somnat, ouuch. Obehaglig känsla. Men men , rör man på benet så är de no problems !
Men nu har ni fått lite uppdatering och nu blirr Chill i bilen, vi är ju snart framme!

5grader och nästan is på rutan!

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards