Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 23 oktober 2013 06:51

Av Emilia - 22 oktober 2013 20:42

Går och lägger mig tidigt fast med mobilen i handen. Kommet nog inte somna på en gång. Imon är det onsdag. Dagen med pepp. På onsdan så är de bara torsdag och fredag sen så är det helg. Och just i helgen så hade jag ju grymma plans*
Idag så blev det ingen träning, tog dr lugnt istället.

Och sen de hära om ask. Det är så farligt att ha ask, man mobbar folk.
Men herregud. Jag vet om det, men nu till sak. Brukar jag hänga ut folk här? Lägger jag negativ energi på folk här? Nope. Så oroa er inte jag kommer inte börja mobba bara för att jag har ask.

Av Emilia - 22 oktober 2013 15:30

20 askfrågor, bara upprabblade eller tagna lite hip som hap. Kanske jag ändvänder juuuuust din fråga? Det kanske inte blir riktigt samma svar som jag skrivit på ask.


1.Vilka färger på håreg har du haft? Okey, jag har färgat håret typ hasselnötsbrunt mörkbrunt,svartbrunt och rött.

Men sen så har jag haft blont. När håfärgerna försvinner så blir det något mellanting med naturliga och hårfärgen man färgat till. Så jag har haft:Blont,hasselnötsbrunt,svartbrunt,mörkbrunt,rött,mö
rkbrunblond,

 

2.Vad skulle du göra om du träffade på en utomjording? Skrika typ


 

3.Skulle du kunna tänka dig att hoppa fallskärm? Never ever, nivet hur höjdrädd jag är.

 

4.Vad är viktigast för dig -pengar, utseende eller attityd? Asså pengar - annars kan du inte köpa mat,kläder eller saker. Utseende är väl oxå viktigt, vem vill se ut som ett rövhål? Attityd? Man behöver väl de för att klara sig ur siutiationer . Men för mkt attityd är inte bra heller.

 

5.Vad älskar du? Mat<3 Hahha, men Heavy , Smulan, släkt familj, vänner o sånt. 

6.Magrutor? Jobbar på de   

 

7.Hur länge har du haft ask? Typ en vecka , kanske lite efter men ändååå.

 

8.Favorit stad? Visby för att det är så mysigt och sen Stockholm raka motsatsen, storstad - loviie


 

9.Haru nåt skal? 6 stycken, mitt sjätte kom idag   

 

10.När du känner dig ledsen, vad piggar upp dig? Jag brukar kolla på söta katter, insta , fb. Sånt som får en att tänka på annat. Olika varje gång .

Av Emilia - 22 oktober 2013 15:22

Hej hej.

All läxa är gjord -Nöjd!

Ska försöka hinna träna lite ikväll.


Idag på lunchen så åt vi på pizzerian, mums!

Vi hade idrott,tyska,matte och svenska idag.

Chill dag helt enkelt  


Det blir fett kul att åka till Stockholm i helgen. Planerna är att gå på museum och fira min faster.

Funnie!!! Kanske hinner vi med lite shopping också? Vi får allt se.

Men vi får se om jag tränar , ifall så får ni inlägg på vad jag gjorde.


Puss hej.

Av Emilia - 22 oktober 2013 14:16

Skalet har kommit.
Jag stor älskar det.

Av Emilia - 22 oktober 2013 07:27

När man har sovmorgon tror ni man utnyttjar den då? Vakna 7 när jag kunnat sova till 8. Har ätit frukost så chillar i sängen tills klockan blir 8 .

Ska göra läxan och sen träna lite granna.

Av Emilia - 21 oktober 2013 18:16

Av Emilia - 21 oktober 2013 18:09

Jag sköt upp dehära med att träna känds lite konstigt att göra det mitt framför syrran och hennes kompis :P
Så sprang i ca 10 min för att bli varm i kroppen sen så var drt styrke träning för full rulle. Jag gjorde alla övningar jag brukar göra bara lite fler typ.

Har tränat i exakt 4 veckor nu! Börjar det likna nåt än?

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards