Life by Emilia

Alla inlägg under maj 2013

Soo

Av Emilia - 29 maj 2013 17:48

Hello. Kör en blogg stund. Även fast jag har noo idea vad de ska handla om, så de blir något kort.



Särbehandling suger. Orättvisa suger. Speciellt när de finns på ställen där de INTE får finnas. Usch. Vissa förstår andra inte. jaja.  Stay strong. Vi ska bada imorn på idrotten, yippie yey!

  

Av Emilia - 29 maj 2013 14:06

Hittade katten ihopkrumpen, jamandes. Aäkert varit ute hela dan. Stackarn. Extra mys med henne idag.

Av Emilia - 29 maj 2013 07:03

Sov me flätor så de blev väldigt krulligt.

Av Emilia - 28 maj 2013 21:19

Har håret i två flätor, känner mig liten igen. Haha.

Hoppas o hoppas ändå inte, två olika saker som händer. Bara att vänta och se. Allt är som en dimma i mitt huvud, lika här på bloggen skulle jag tro;)
Jag tänker låta de va så. Det är ingen idé att säga nåt om de ändå inte är blir något av de. Om ni fattar . Nothing goes right? Live your life. Njoy your dreams. Be your self.

Känns som att kategorin häst har varit borta ett tag men försöker skriva om hästar oxå, you know. Så , sjuss till skolan imorn yey. Skönt, sova lite extra. Glosförhör, glosorna sitter hoppas jag..
Glöm inte, njoy life. Även fast de inte är så passande nu.

Av Emilia - 28 maj 2013 21:01

Kalla de vad du vill, men jag kallar de : I love you.

Av Emilia - 28 maj 2013 18:15

Heavy är kallblod. De betyder inte att han är slö, eller tung att rida. Även fast han har lite spår av de. Men jag, personligen tycker att kallblod är otroligt vackra. Kanske inte som hopphäst, en friser som hoppar, nja de blir liksom lite fel i hjärnan . Men de är otroligt vackert att se en friser hoppa. Kallblods hästar är så fina, mysiga.

Av Emilia - 28 maj 2013 16:06

En inte så rolig grej har hät och ja.. Usch!

Av Emilia - 27 maj 2013 19:53

Läsa hungergames o äta daim, bättre combo? Mer uppdatering kommer. Kanske imorn, övermorn eller något. Mem nu blir de chill.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards