Life by Emilia

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia - 15 juni 2013 11:37

Farmor har kommit, och jag fick ett "nagelack" fast det var små pärlor och ett armband. Jag tog bara kort på armbandet men film finns på min youtube kanal. Det blir ett snabbt mobilinlägg idag . Men nu så blir Just Dance 4 :D

Ps. Älskar armbandet

Av Emilia - 14 juni 2013 17:09

Blir att köpa chips o hårfärg. Funderar på mörkt eller ljust. Frågat lite vänner om hjälp. Så snaaarrt får ni reda på de.
Jag brukar alltid vara typ superduper glad för att det är fredag o helg. Allt de där. Men nu är de lov så hela sommaren känns som en enda big helg. Awesome för alla latmaskar som mig!

Av Emilia - 14 juni 2013 11:14

Tjoo allesammans! Fick gå upp tidigt även idag , fast det är sommarlov.

Syrran har skolavslutning hon med. Har såå gärna lust att färga håret mörkbrunt.

Jag som kämpat för att få tillbaka min naturliga hårfärg , men skam den som ger sig.

Skam för mig alltså. Det regnar ute så ut vill man inte. Blir att  vara hemma o göra nada typ.

Men nånting roligt brukar man typ alltid hitta på så.

Men mysa med ktten är alltid gosigt.

     

Av Emilia - 13 juni 2013 21:21

Slutar sexan nu.

Av Emilia - 13 juni 2013 18:17

Snart så blir det skolavslutning. Har fått veta klassen och den blev ganska bra . 7 C . Spännande o konstigt på samma gång med ny klass, ny skola. Fast den "nya" skolan har vi redan haft typ några lektioner och äter lunch där. Så obekant är den inte! Foton kommer sääääkert komma upp här, speciellt vad jag har på mig. Men ha de gööt. Har spöregnar de så Yeah!

Av Emilia - 13 juni 2013 07:15

Skolavslutning ikväkl. Slutar sexan. Ny skolaHar städat bort så inget från mig finns kvar. Tagga sommaren.

En riktig slödag idag , slöjd fika film mat fika. Awesome?! like!

Bara för att vi hitta "like" ute på gatan .

Av Emilia - 12 juni 2013 20:10

Skolavslutning imron, säger bara grönt vitt o svart. Yeee . Puss.

:(

Av Emilia - 12 juni 2013 18:24

De är en sak som kanske kommer upp på bloggen. Vi får se ifall de blir en liten secret eller?

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards