Life by Emilia

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia - 23 juni 2013 13:46

Vart vid Blå lagunen. Vatten var så blått,turkost. Love that.

Nu blir det grillade mat sen kanske vi drar till en annan strand.

Synd att inte all skönhet fastnar på bild.

Av Emilia - 23 juni 2013 08:37

Idag så blir det en bad dag. Beach. Så, sol o vatten. Ye.

Av Emilia - 22 juni 2013 23:05

Hej alla grymma läsare. Vill bara säga att kolla min youtube kanal för att se filmer från båten . Som när vi handla , eller börja åka bort från kajen. Aja, @Emilia Sundberg på Youtube. Så, imorn får vi se vad som händer.

Av Emilia - 22 juni 2013 22:37

Foton från promenaden idag :)

Av Emilia - 22 juni 2013 21:05

Blir promenad längs stranden nudå.

Av Emilia - 22 juni 2013 20:13

Framme, efter att suttit i båt o bil hela dan så är vi framme. Här är bilder från dagen.

Av Emilia - 21 juni 2013 19:08

Tagga gotlatiioo imorn :))

Havee aa nicee weekend.

Av Emilia - 21 juni 2013 11:50

Packar packar packar. Imorgon så tar vi färjan? övet till Gotland. Funnie. Wifi,dator, mobil ska med. Tror det blir uppdatering men inte så jätte mycket. Men Glad midsommar allihop. Denna dag så packas de sen ska vi på middag hos mormor och morfar. Kanske går vi ut och plockar blommor till en krans? Vi får se.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards