Life by Emilia

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia - 25 juni 2013 21:00

Har de prima i Gotland.
Mår som en kung, men såklart att jag saknar lilla kisse missen. Skulle verkligen vilja ha en kanin. Tävla kanin hoppning, kul. Ja, grillat marsmellos med syrran. Lovie.

Av Emilia - 25 juni 2013 19:55

Jag fick rida ett Gotlands russ. De var krut i hästen. Har aödrig galopperat så fort. Jag satt och skrattade för de gick så fort. Riktigt trevlig ponny. Det var nog sista gången jag fick rida på en sådan liten häst. Jaja, härligt var de.

Ni får en bild på kameran.

Av Emilia - 25 juni 2013 12:13

Blir ridning nurå. Mer info kommer sen. Glömde schapsen hemma, fy skäms. Goodbye:)

Av Emilia - 25 juni 2013 09:38

Idag så blir det turridning. Vi får se vad det blir för häst.
Men först böir de att käka godis.

Av Emilia - 24 juni 2013 23:02

Solnedgång uppe på ett berg, utsikt över havet. Thats life?

Av Emilia - 24 juni 2013 19:38

Mumsig dag

Av Emilia - 24 juni 2013 09:35

Blir denna outfit i Visby.

Vi kom för typ 3 dagar sen, fast vi har bara gjort nåt igår. Och idag så hittar vi ju på nåt. Japp.

Av Emilia - 23 juni 2013 21:56

Imorgon så blir det shopping i Visby, eller shopping o shopping. Vi får se vad vi hittar.

Lite bilder från idag

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards