Life by Emilia

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia - 3 juni 2013 22:15

Världen är upp och ner, mår illa nu. När mina kompisar verkligen inte mår bra så ser man ser man det med nya ögon. Usch! Nu förstår jag mig inte på världen längre. När man såg allt dåliga i sitt liv och inser att det är inget jämfört hur det är för andra. De behövdes bara höras från en enda röst . Nu är det slut. Mobbning, skit, särbehandling. Man vet hur hälften känns och får höra resten. Man blir rädd. Du kanske tror att dom i din omgivning har de bra? Men nej. Bra skådespeleri når inte hjärtat. De nöts fortfarande av spydiga blickar eller kommentarer. Bara en sak , sluta. Ni förstör för er själva och dom ni mobbar. Dom som ni mobbar, som stannar starka kommer komma så mycket längre i livet. Så sluta, säg förlåt och få en ny chans? Jag vet inte. Värt att testa alla där?

Think of that.

Av Emilia - 3 juni 2013 19:00

Nu händer det grejer. Vi få se ifall det blir någon stor skillnad. Testar nya saker, om sakerna funkar kommer de upp här. Fått ganska mycket tips av JUST er läsare och nu är det upptill bevis ifall erat tips funka. Även fast jag inte har bett om tips. Men tackar för alla tips. Vissa hänger inte med alls vad det är för tips jag snackar om , men men. De får ni nog reda på ikväll om ni har tur ;)

Av Emilia - 3 juni 2013 15:26

Filmen på sakerna jag köpte.

Av Emilia - 3 juni 2013 07:22

Av Emilia - 2 juni 2013 20:38

Sjukt trött. Non stopp känns det som. Shopping till att vara på tivoli till att fånga skräddare på en helg. Trött. Vila på veckan för att vara pigg tills helgen? Nja, för mig blir det nog trött hela veckan ;)

Filmen om sakerna jag köpte kommer nog imorn skulle jag hoppas. Kanske sker de en oväntad sak? Eller inte så oväntad kanske. Se se ya tomorrow.

Av Emilia - 2 juni 2013 19:13

Bilder från Karnevalen. Inte så många men :)

Av Emilia - 1 juni 2013 20:11

Sover över hos Lovisa . Shoppa massor idag. Film kommer nog imorgon.

Av Emilia - 1 juni 2013 07:10

Vaknade tidigt idag av fågelkvitter. Shopping snart. Ska aova lite till känner jag.

Gick en promenad en bit bort med Smulan.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards