Life by Emilia

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia - 12 juni 2013 07:42

Ber sjukt om ursäkt för dålig uppdatering . Mrn var apptrööt liksom. Skolavslutning imorn.

Av Emilia - 10 juni 2013 21:33

Krävande dag; skriver mer sen imorn. Trött. Arosfortet o leos lekland sätter sina spår.

Av Emilia - 9 juni 2013 19:03

Var ute och sprang med Lovisa. Brände kalorier? Kanske vi gjorde, men drog till Pizzerian sen  


Kanske inte så smart tänkt men gott! Thats the life.  



Klassresa imorgon. Sovmorgon , Arosfortert sen Leos lekland. Fråga inte varför vi valde att åka till Leos Lekland.  Inte min ide  


Men snart sommarlov. Big like . Såklart så hittatde vi   Like på marken!

 

Av Emilia - 9 juni 2013 16:28

Ut o springa, music in my ears.

Klasaresa imorn , nomnomnom.
Vår nya grill

Av Emilia - 9 juni 2013 09:24

Good morning. De där med uppdatering försvann ju igår. Slingade håret men inget hände. Bad hair??
Det regnar ute o katten som är så hemkär vågade ta sig till altanen för att knacka på dörren. Nu ligger hon häro njuter. Regn o rusk, mörkt o kallt

Av Emilia - 8 juni 2013 10:06

Städar förfullt. Kanake blir det slingning i håret idag. Vi får se, förra gången hände det inget.


Visat e Smulan söt?

All

Av Emilia - 7 juni 2013 22:21

Godnatt alla awesome people.
Nejdå, blit vaken en stund till. Men sista inlägget här för idag. Har rivit mig på benet, hur trevligt som helst. Not. Sträcker sig nästan över hela benet känns de som . Det är kanske 2 decimeter långt. De snurrar sig runt benet på något knasigt sätt.

Av Emilia - 7 juni 2013 18:43

Vi köpte en ny grill så grillmästare kommer vi bli inom kort. Nja? Men jag vet iallafall att det blir god mat. Tror inte att något speciellt händer imorn .

Tog kort med Smulan idag. Love love love that cat. Inser gång på gång att de e min lilla älskling <3

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards