Life by Emilia

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia - 17 juni 2013 18:42

Nu blev de kört.

Av Emilia - 17 juni 2013 15:15

De här med att gå i en trädgårds handel är ente min grej. Jag tröttnar fort och håller seriöst på att ramla ihop... Men efter de så gick vi in på deras "kött" handel o köpte saft o kött . Dom hade även ett mini zoo typ. Jag fastnade för dom små söööta kaninerna. Gölliga. Getterna var oxå söta. Men skulle lätt adoptera en kanin därifrån. Men nu är vi hemma . Vi ska äta grillad lax Wiho. Nej, jag är inte fisk älskare o grillad fisk tycker jag inte låter så gott. Men vi får se.

Av Emilia - 17 juni 2013 14:57

Bjuder på bilder från dagen. Alla bilder är tagna av mig med mobilen , så inte så bra bildet.

Av Emilia - 17 juni 2013 09:22

Kör med en suddig outfit bild. Men har shorts vitt linne och en ljusblå skjorta.
Sen mina fina Zipperall tofflor.

Drar till Åsby trädgård ellet vad de heter.

Av Emilia - 16 juni 2013 21:13

Kör med chips mys nu på kvällen. Syrran drar på ridläger imorn och vi andra drar till någon trädgårds affär. Vi får se när jag ska hinna färga håret..

Av Emilia - 16 juni 2013 11:24

Säger som det är, hemlisen. Jag har vetat om de ett tag men det skedde för ett tag sedan. Och så här är de : Shettisarna har flyttat. Ja, dom där små urgulliga små djuren. Miss them.
Mem livet går vidare och jag tror att dom har de jätte bra . Så är det och ja. Det var de.

Noo

Av Emilia - 16 juni 2013 11:15

Inga planer för idag så hmm. Vad ska man skriva.?

Av Emilia - 15 juni 2013 17:53

Suttit och läsit Hunger Games nästan hela dagen idac typ. Undra om nån ät sugen på att se vilken hårfärg jag köpt?!

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards