Life by Emilia

Alla inlägg under juli 2013

Av Emilia - 29 juli 2013 15:00

Jag kommer nog ha några tidsinställda inlägg här .

Bara som uppdatering då jag inte säkert kan uppdatera.


Jag vet inte om det är bra eller dåligt, för att jag tycker blogggen blir mer levande utan tidsinställdade.

Men men, det är ju alltid bättre än något


  .

Haha, gammal 2012 bild....

Av Emilia - 29 juli 2013 09:00

Here i am. Drar om 30min .
Sover hemma i natt. Gratta syrran :)

Av Emilia - 29 juli 2013 08:10

Grattis lilltjeyen, syrran.

Hon fyller år idag . Grattis garattis..    





ps.Det kommer bli uppdatering.

Av Emilia - 28 juli 2013 19:26

Ut o springer med lovisa.

Funderat på tidsinställda inlägg, fast vet inte om jag hinner men ha de gööt.

Av Emilia - 28 juli 2013 10:58

Tjeeeeena.
Denna vecka blir det ingen bra uppdatering.Dåligt internet o jah kmr va upptagen. Så räkna inte med de bästa. Men jah men jag ska försöka
Ha de gött. Puss.

Av Emilia - 28 juli 2013 10:09

Hej hej.

Vaknade senare idag. Känner mig utvilad. Syrrans födelsedag o ridläger imorn.
Precis duschat. Känner mig fräsch.
Men nu har ni fått uppdatering så jaoo.
Chilldag typ , bara packa o så. Kanske hittar vi på nåt med våra faster. Nåt speciellt asså.

Av Emilia - 27 juli 2013 22:11

Bad och promenad kan man säga att vi gjort idag. Det jag fick tar vi en annan dag. Är så otroligt trött så inte bra uppdatering. Efter att ha vaknat tidigt så kommer lite tröttheter då o då. Men medans jag går o sover så får ni ha en trevlig lördag kväll #trötttjejhärasså

Godnatt <3

Av Emilia - 27 juli 2013 10:20

Fick lite saker av min fastet såhär i efterskott på mkrgonkvisten. Haha, känner mig som en poet;)

Men bild o text kommer nog srnare idag.
Bild på min tröja, håller på o fixar håret så bild kommer nog senare.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards