Life by Emilia

Alla inlägg under september 2013

Av Emilia - 23 september 2013 19:16

Sry för dålig uppdatering men jah har mest chillat så nivet. Imorm så är det skola och stallet.
Idag var det studie dag. Woop wop.

Av Emilia - 23 september 2013 14:01

Borstat , gått på promenad och putsat i stallet. Riktigt kul.

Av Emilia - 23 september 2013 08:42

Det går inte att beskriva med ord hu rmycket dennan häst betyder för mig-  

Heavy är den mest speciella häst i världen, .

Låt videon tala.

Asssööö, kärlek till djuret!

         


Av Emilia - 23 september 2013 08:29

Det jag märkte igår var att mitt inlägg inte publicerades typ.

  

Jag skrev ett bra tag, jag la ner mycket tid på det inlägget. Halva inlägget syndes, typ mitten var bortplockat.

Appen fungkar sådär, bilder och text försvinner. Det blir en aning iriterande när det blir så.


Men planerna för idag. Lite kort.

Stallet sen hem o städa. Inget val med städningen   

Jag städade för typ 3 dagar sen. Det blev bara pooof sen så vart de stökigt igen. Skäms.

Jaja, måste bli mer ordentlig och ordningssam nu  


Av Emilia - 22 september 2013 20:49

Av Emilia - 22 september 2013 20:44

Tre saker jag vill göra innan jah blir 50 år.

*Tävla EM med Heavy. - Dröm häst, dröm mål. Vi lär nog börja jobba nu.

*Bygga/Designa ett eget stall. -Fett kul o snyggt ;)

*Krama ett lejon. -Tror ni de själv eller

Av Emilia - 22 september 2013 20:35

Världens finaste, underbaraste häst.
Denna häst är otroligt fin, snäll. Allt man kan önska!

Av Emilia - 22 september 2013 18:23

Stallet och fixa kvällsfodring och mock osv. Stalltjänst. För hästfolket så tar jag kvällen idag.

Bara Heavy mår bra är jag nöjd. Miin favvo: Heavy Spin <3

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards