Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 30 oktober 2013 10:15

Inte så många men men.

     

Av Emilia - 30 oktober 2013 08:08

Morgon. 

Planer idag är enkla, klockan 10 idag så cyklar vi till stallet.

Sen hem äta lunch så kommer Wilmas kompis.

Kankse att det kommer något läsvärt inlägg senare, det får vi allt se eller om det bara blir massa feellings. Bilder kommer också.


Men behöver tips på lite olika fuktkrämer, är Neutrogena`s bra??


 

Heavy Spin<3


Av Emilia - 29 oktober 2013 19:25

Sprungit i 20 min på Croisstrainer
Sen gjort 14 bensaker paus sen 8 igen.


Känner mig ganska seeg ändå, så vi får hoppas på bättre träning sen.

Av Emilia - 29 oktober 2013 18:39

Pappa och syrran åkte till stallet. Känns som jag dissar de och gör annat . Hoho . Nerå, . Kanske att bilder kommer upp här. Jag har faktiskt inte kollat på dom än men känslan är inte posetiv ;) Dom är nog inte super, iaf inte jag.

Men ja, thats it.

Mörkblåa jeans, svart skinnjacka och dessa skor. Lovie!

Now

Av Emilia - 29 oktober 2013 13:26

Isa kommer o då ska vi fota lite, men det kan ju bli ändrade planer? Jajaj.

Av Emilia - 29 oktober 2013 08:29

Vad tycker ni om mitt Halloween tema?

 

Av Emilia - 29 oktober 2013 08:02

Sprang inte igår, ska kanske göra det idag. Vem vet?

Men har inga speciella planer idag. Senare ikväll ska vi till stallet.

Såå , ja. Ni märker ju hur stelt inläggt är. Men vi hörs väll senare så får

vi se vad som händeeer.

 

Av Emilia - 28 oktober 2013 21:43

Tänkte sova nu, skönt för jah är fortfarande trött. Jo, jag sprang inget idag. Vart så sjukt trött hela dan . Serri. Men extra skönt med kuddar och ett varmt täcke nudå.


Mrn God natt alla!:*

Man börjar få lite åt på nacken, eller inte?

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards