Life by Emilia

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 25 oktober 2013 15:21

Imon så drar vi bort från småbyn, till storstad.

Från coop till shopping centrum. Det ska packas sen så ja, tror jag skipppar stallet ida.

Ska vila typ oxå.


Idag på idrotten spelade vi Badminton. Jag ägde ut alla som spelade med mig serrö. 

Nerå, men dom flesta!   Skulle lätt spela Badminton meeeer. Kuligt roligt jue.

Det känns inte som fredag utan mer som torsdag typ. Men som sakt, i helgen blir 

det nog bad bad uppdatering, men bilder ska tas så ni får väl en liten inläggs bomb när jag

får tid. Ett riktigt inlägg kmr komma , eller om jag uppadaterar små under hela helgen ?

Förresten så har vi lov nu också! Fett chill, inge speciella planer men chill ska bli.

Bara njuter av livet, hörs!

 

Av Emilia - 25 oktober 2013 07:28

Tjenixx.

Skola, , packa ,stallet. Typ thats it, inge mer händer elle jo, glosförhör.

Av Emilia - 24 oktober 2013 20:39

Bara att komma på bra saker av dessa vardagliga artiklar. En ny liten reseneceser ska fixas. Småpackar inför lördag.

Av Emilia - 24 oktober 2013 20:04

Hoppade idag, inte högt men mer gymnastik. Just red Heavy.

Nu blire tropisk yoghurt och havreflingor.

Av Emilia - 24 oktober 2013 15:58

Hej hej . Stallet, ska rida senare ikväll.
Typ ja, ni har hört planerna tidigare.

Av Emilia - 24 oktober 2013 06:50

Morron alla !

Planer för idag är stallet. Ksnske att vi hoppar idag, vi fåttt se de.

Av Emilia - 23 oktober 2013 17:53

lol

Av Emilia - 23 oktober 2013 15:06

Tjeeeeena.
Stallet senare ikväll, typ inget annat ska göras.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards