Life by Emilia

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia - 16 april 2013 20:27

Typ ingen uppdatering idag. I'm sorry


Har varit med Lovisa och så hqr jag gjort läxan. Vi ska dansa street dans imorn på skolan. Positivt eller negativt? Jag är då inte bra på dans så vå får se hut det går.

Av Emilia - 16 april 2013 07:04

Idag är planerna enkla.
*Städa
*Läxa
*Skriva klart Önskelista

Av Emilia - 15 april 2013 19:42

Haft så I________________I mycket läxa idag. Jag gjorde bara hälften och resten imorn.

Fyller ju år om ca en månad. Daags att börja göra en önskelista. Whooop, undra vad som kan stå på den? 


Jaag har ont i halsen, eller asså det smakar blod i halsen Obehagligt.


  Här hemma luktar de skit för att pappa har sågat o trixat i köket.  

Vet inte vad jag ska skriva men hade lixom lust att skriva något, så något fick de bli.

Av Emilia - 15 april 2013 19:34

Dresyr tävling i Insjön i maj. Men finaste Roubia såklart!!


 

Av Emilia - 15 april 2013 13:57

Precis kommit hem från tandläkaren.
Fått flour, usch! Det smakar verkligen äckligt!

Av Emilia - 15 april 2013 06:48

Blev ingen uppdatering igår , jag var med judith och så skype vi igår kväll.
Vara hemma ovh städa idag. Juste jag ska till tandläkaren också. Ja, men aa de var allt :)

Av Emilia - 14 april 2013 08:43

Wilma ska hoppa Blåbärshoppning ...
Film och uppdate kommer sen.

Av Emilia - 13 april 2013 22:42

Vi går sakta uppåt. Från 70cm till 80cm . När jag kommer upp till 90cm kan vi åka ut och tävla. Men jag jag går inte upp till 90 förns 80cm käns som ett avklarat kapitel! Jag vill hoppa 80 cm ordentligt. Satsa på ett bra resultat. Sen då när vi börjar satsa på 90 cm så kör vi så de ryker. Men vi hår inge högre höjder förns 90cm käns bra. Och Heavy ska klara att hoppa 90 felfritt innan jag börjar med 1m , ni fattar grejen? Jag tränar mycket på låga höjder, bara föt att få han att tänka, visst är de bra att han går fart mot hinder men man vil kunna ha de kontrolerat. För dom dagar då du knappt kan styra han vill du gärna kunna stanna. Han har sin vilja i vårt och tort. En gud enligt mig! MEN han skulle aldrig aldrig göra något dumt, som att springa och hoppa hinder med nån som inte kan! Heavy har ett hjärta, han är en prins! Men mycket häst... Stel som en pinne om du intefår han lösgjord. Men känslan att galipera på han är lite speciell de är som en slowmotion galopp, fasr det går fort? Ja svårt att förklara! Men Heavy är så stabil men väldigt pigg mot hinder. Ett sånt sug att man nästan vill göra volt framför varje hinder, fast det är bättre nu kan man säga, de är mest framhoppning och hoppträning som är de värsta. De går allt DÅLIGT . Okej inte alla hoppträningar. Men det känns som om att han får en annan inställning när man kommer in på banan, han blir glad. -Alla kollar på den vackra hästen som kommer in. Alla aploderar ! Enligt Heavy.

Han blir så stolt när han kommer in på banan . Min kille <3


Rött passar Heavy. Funderar på att köpa en röd outfit när vi drar på Sthlm horseshow :).

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards