Life by Emilia

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia - 9 april 2013 18:17

Noll uppdate idag, men är man sjuk så ska man vila inte blogga tills mqn aldrig blir frisk right? Imorn rider pappa. På Söndag ska Wilma vara med på en Blåbärshoppning ,30 cm. Sött. Veckan därpå på Lördagen så ska jag vara med på en Pay'n Jump med Heavy. Jag ska hoppa 80 cm två gånger. Funnie! Börjat kolla på Pretty little liars, super bra! Ne, det här blir nog det sista inlägget idag tror jag.

Av Emilia - 9 april 2013 07:03

Idag så är jag sjuk! Jippie! Spräng ont i huvet , fryser och har feber. Yess thats me now. Den enda som njuter av att jag är hemma är Smulan. Min lilla Smulan Mulan <3 Hon kommee kolla på mig med sina söta ögon, de kan man bara inte motstå...... Sär har ni bilder på Sveriges finaste katt!
Sista bilden är när hon är liten :)

Av Emilia - 8 april 2013 18:30

Det hära fick jag igår :)

Av Emilia - 8 april 2013 14:15

Stallet ut p gå med Dessan o Sessan :)
Snuttepluttarna <3

Av Emilia - 7 april 2013 20:07

Idag så firade vi min moster. Trots att hon fyllde år så fick jag två par örhängen, nagelack som är ljusblått och tuggummin , så snäll. Nu xäfår man bara göra sig redo för att gå upp tidigt imorgon.... Skola står på schemat. De var de jag hade att säga, mer uppdate imorn kanske?

Av Emilia - 7 april 2013 13:18

Just varit funktionär i två klasser.
Sista lovdagen idag.
Men nu ska vi åka och fira min moster, för att hon fyller år!

Av Emilia - 6 april 2013 17:23

Efter stallet så har jag spelat lite sims. Haha, jag är inte den datanörden men de är kul att sätta sig och spela ibland. Nån som håller med?

Av Emilia - 6 april 2013 10:25

Sommaren 2011...      Sommaren 2012...    

Men hur blir sommaren 2013? Nobody knows.

Blond eller brunt hår? Svart eller ljusbrunt hår? 

Kort eller långt hår? Well, vi vår se....





Förra hästsommaren.

 





Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards