Life by Emilia

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia - 5 april 2013 11:45

Pappa håller på att riva köket och stoppa in nya luckor .De börjar faktiskt bli lite fint nu!
Bild på håret idag.

Av Emilia - 5 april 2013 10:58

Haft de grymt hos Judith o Lottis, ... Frågorna-svar kommer nog ut snart. 


Idag är de en till chilldag.  Vi får se vad som händer idag. Shit vad glad Smulan blev när jag kom hem igår , Nä, nu blir de mys med bästa katten Smulan.


Av Emilia - 4 april 2013 20:32

Red Herrman idag, red barbacka de är så lätt på Herrman! Vi fick ta gamla bilen hem idag.... Inte min favorit. Den dånar o brummat o skumpar. Mem nu ska jag äta schnitzel och klyftpotatis  

Av Emilia - 4 april 2013 16:42

Drar till stalle nu som vanligt :)
Rider Herrman skulle jah tro

Av Emilia - 4 april 2013 11:58

Nu är de morgon, stallet ikväll.

Av Emilia - 4 april 2013 00:16

Gammal men mysig bild på Smulan!

Av Emilia - 3 april 2013 19:46

Är hos Juddan o Lottis, Lottis har en låtsas häst. Ja, är man liten så är man        

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards