Life by Emilia

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia - 25 april 2013 06:22

Var i stallet igår , lika blir de idag. Nu får ni nån uppdate från ingen stans.

Av Emilia - 24 april 2013 17:36

Svimma seriöst när jag såg den. Jag måste ha den, den är så sjukt mig.

I Love it!!  


 

Av Emilia - 22 april 2013 17:19

Typ trök.se här elr?


Marknad i helgen.  Jag ska sova hos mormor o morfar då så att uppdateringen kmr nog vara sådär och bloggen kommer bli bombad med bilder?? sen när jag kmr hem.



Jag hittade en bild på mig som är tagen för typ 2 år sedan?  Hahah usch!  

 

Av Emilia - 21 april 2013 10:38

Vanliga kläder, ska bara förbi en snabbis till stallet. Sen till en folkhögskola så inga ridkläder o bajsiga/leriga skor no no no no!
För er som tycker jag uppdaterar lite grann kan kolla min instagram. Där kommer de upp bilder om typ "här o nu"

Vårat kök börjar bli så fint nu, sjukt snyggt om man jämför med vårt gamla.

Av Emilia - 21 april 2013 08:38

Spela angry birds på riktigt kan man säga :)

Av Emilia - 20 april 2013 15:30

Heavy brukar aldrig vara så att hoppa, som ni ser på filmen Han brukar hoppa och så.. Så på första hindret blev jag lite fundersam på van han gjorde. Jag höll på att ramla av oxå hehe. Första gången isåfall på Heavy. Han  var inte lika mycket enerigi full heller. Jaja , kul var de.




Imorgon så är det Vi i stallet  tävlingen. Vi ska vinna   Nä men iår så har vi kämpat för att iallafall komma på prispallen    Vi i stallet är en tävling om kunskap , dom som vet mest vinner pengarna , easy! Vi från Avesta Ridklubb är två lag.

Av Emilia - 20 april 2013 15:27




eller se den hääär.

Av Emilia - 20 april 2013 14:55

Film kommer snart,men ni får nöja er med bilder ett tag. Njut av bilder från idag på Vackraste Heavy Spin !

Ni får se hur de gick på filmen, men vägringar och rivningar finns med .... Det är bara "bra" bilder som jag laddar upp här.

            

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards