Life by Emilia

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia - 13 april 2013 18:28

Fult hår, osminkad but thats the life! Kommer kanske nåt inlägg om planerna med Heavy'? Vi får see!

Av Emilia - 13 april 2013 14:11

Sry dålig uppdatering. Handlar saker till köket.

Av Emilia - 12 april 2013 07:27

Denna vecka gick sjuky fort. Nu är det fredag igen ! Stallet ikväll tror jag. Men skola nu!

Av Emilia - 11 april 2013 22:29

Hemma från stallet, kvällsfoder, duschat check! Red Heavt idag, vi hade markarbete med små hinder på kanske 50 cm? Men Heavy gick inte att styra. Bokstavligt tarlat skitsvårt! Men trött tjej efter detta! Haft nationella prov idag. Det gick ganska bra. Men nu ska jag sova och ladda om för imorgon!

Good Night!

Av Emilia - 11 april 2013 16:30

Åka o rida nu.
Uppdate sen ! :)

Av Emilia - 11 april 2013 07:14

Idag så ska jag till skolan. Nationella prov i NO tror jag att det är. Efter skolan så åktäer jag till stallet, får se vem jag rider! De va de...

Idag så har jag blåa byxor, blått linne och en grå munkjacka.

Super snygga örhängen, i waaant


Ses!

Av Emilia - 10 april 2013 11:49

Jah är fortfarande sjuk, vi får se ifall kag följer med till stallet idag eller stannar hemma. Jag gör inget annat än att halvsova i soffan.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards