Life by Emilia

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia - 3 april 2013 12:25

Av Emilia - 3 april 2013 11:50

En häst outfit, Kanske lite för mycket röd? Vad tcker ni?!  

Av Emilia - 3 april 2013 11:30

Nu så ska de packas lite grejer, både stall/ridkläder o vanliga. Massa saker ska packas!

Ska sova över hos Juddan idag  . Så imorn runt 6 så drar vi till stallet, o rider. 

Kanske gör vi en video o laddar upp här? Skriv lite frågor!


Har inget mer vettigt att skriva.


Goodbye!  


Av Emilia - 2 april 2013 12:03

Av Emilia - 2 april 2013 12:02


 

Av Emilia - 2 april 2013 08:48

Ännu en chill dag, inget speciellt planerat.


I sommar ska vi till Gotland, mysig stuga va?

 

 Bara för att ja har tråkit så får ni lite bilder från förra året och en beskrivning ! enjoyy!


Gamle Hamn, mycket med Raukar.

             

 






Ett fiskeläger, finns inte så mycket mer att säga.

 







Sen har vi ju Visby , Ringmuren! Superfin utsikt!

     






Sen så var vi ju inne i själva staden. Glassmagasinet var en klar favorit!


       








Vi åkte till Russparken där de skulle finnas vilda Russ. Men vi såg inge tyvär.

 







Sen har vi ju stranden, perfekt sandstrand!

 

 


Av Emilia - 1 april 2013 14:35

Hoppade Heavy idag.  Han har fått ett sånt himla tryck mot hinder , han bara drar mot de som om de var ett svart hål. Det är specielt svårt att stanna i mitten på en kombination.... Mycket häst.

 

Det är 1a april nu, nån som har skämtat än?  Jag har skämtat med en av mina vänner  

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards