Life by Emilia

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia - 27 april 2013 07:41

Av Emilia - 26 april 2013 16:42

Marknad imorn me bästa. Just gjort enfilm där jag sminkar mig, ska kolla igenom o sen redigera. Vi får SE ifall den kommer upp här eller på Youtube.
Kom ihåg, alla ridfilmer kommer upp på Emilia S och dom andra på LoveHeavySpin. Coolt namn iknow, nej men jag kunde inte komma på något annat.... Vi är lediga tills på Torsdag . Yippie. På tisdag blire ridning. Den 9e maj drar ja till Insjön me Roubia. Nu ska jag kolla på mina nya hööks prylar som kommit med posten.
See yaa!:)

Av Emilia - 26 april 2013 14:37

               

...

Av Emilia - 25 april 2013 22:31

Som ni märker så funkar inte appe. Så bilder ko.mer nog någon annan dag, men man blir så irriterad när sånna hä små vanliga saker inte funkar. Jaja, får se om de löser sig att bilderna blir rätta bilder, ja de får vi se!

Av Emilia - 25 april 2013 22:27

Blir seriöst sur på appen. Hoppas att rätt bilder kommer nu.

Av Emilia - 25 april 2013 22:24

De var flera OLIKA bileer jag lade ut i förra inlägget, men de blev samma bild typ 4gånger ? Appen krånglar verkligen. Men jag gör ett nytt försök att ladda upp bilderna.

Av Emilia - 25 april 2013 22:20

Red Roubia, det gick bra tycker jag.

Här får ni bilder.

Av Emilia - 25 april 2013 06:26

Snart så ska man gå upp. Slöjd idag. Jag ska rida 2 gånger idag. Snart fyller jag år :) 13e maj !

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards