Life by Emilia

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia - 6 april 2013 09:39

Nu håller jag på med en garderobs rensning. Syrran kunde ha mer än hälften av kläderna... Mina favvo shorts har jag växt ur. Nästan alla mina favvo kläder är för små.
Men nya kläder ska vi leta efter!

Ska vara med på en pay'n jump den 20 april. Jag ska hoppa 80 cm två gånger.Med Heavy såsåklart!

Av Emilia - 5 april 2013 21:22

 Videobloggar kommer upp på ett youtube konto, LoveHeavySpin 

Då jag delar detta konto med Judith


Och alla filmer kommer upp när jag rider kommer upp på min privata, Emilia S

Då det kontot är mer hästar.


Instagram , på instagram så är de mer för vänner, uppdaterar ganska ofta. @sundbergemilia


Dayviews:  Både för vänner och "okända" , allt möjligt där. @heavyspin


Facebook: Mest för vänner, upddaterar bara ibland! @emiliasundberg

Av Emilia - 5 april 2013 21:17

gaa B-ponny tiden? Zigge♥

 

 

 




Av Emilia - 5 april 2013 21:01

Ny design kommer komma.

Hoppas du gillar de!  


Just ätit chips o godis allt de där.

Kolla min och Judiths blogg häär.

 

Själv tycker jag de blev för mycket rosa.... 

Av Emilia - 5 april 2013 19:00

Fredag, wiiihoo!

Judtihs blogg hittar du här.

 

 

Video från idag, sjukt förkyld o lite hes men ändå.


Av Emilia - 5 april 2013 15:16

Här är svaren på frågorna.  Vi är lite flummiga men men!  
 

Av Emilia - 5 april 2013 15:00

Dessa skor älskar jag! Aja, bara vänta på sommaren!


 

Av Emilia - 5 april 2013 14:41

Syrrans söta blogg ser du häääääär .


Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards