Life by Emilia

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia - 20 april 2013 11:23

Nu märker ju själva hur de gick...

Film kommer sen bär jag är hemma!

Av Emilia - 20 april 2013 09:49

Heavy har haft sönder sin grimma.

Av Emilia - 20 april 2013 08:26

Nu så drar vi till stallet, Jag har crw skor , dhaps, röda Jh collection byxor , marin blå crw tröja och min Jh collection keps :)

Av Emilia - 19 april 2013 21:40

Pay'n Jump imorn med Heavy Spiiinoooo. Jag ska hoppa 80 två gånger. Igår så tränade vi på 90cm som räcke, så nu ska jag bara hoppas och andvända tipsen till en fel fri runda. Jag har börjat fixa en hylla med alla saker från Heavy Spin, typ rosetter, tavlor mm. Det blir kul när jag fått lite saker.


Dags att sova nu. Just sett Pretty little liars avsnitt 9 i sesong 2 gaah så spännande. Men fick lov att skriva något och sen ska man sova . Japp japp. Jag har uppdaterat så lite men jag vet liksom inte vad jag ska skriva. Men jag ska bli bättre. Så jag kan förbereda er att imon så kommer uppdateringen inte vara 100%. Kommer vara i stallet , så jaoo. Men hur det gick och film kommer nog upp här ska du se.

Jag bjuder på en bil på min outfit jag hade idag.

Av Emilia - 19 april 2013 16:00

Yiihoo fredag igen .
Stalle nu

Av Emilia - 18 april 2013 22:29

Vill tatuera in detta. Min gulliplutt <3

Av Emilia - 18 april 2013 22:21

Red Heavy idag. Vi hoppade. Heavy var super duktig. Han verkligen flög över hindrerna. I början så tränade vi på låga hinder, sen blev de vanlig studs . Jag hoppade en bana på då dr lägsta hindret (studsen) kanskr låg på 50 cm? Sen så låg hindren på 60 70 80 90cm? Super kul var det iallafall.

Av Emilia - 17 april 2013 21:01

Varit i stallet o skolan. Slöjd imon . Kanske ska man sy en tröja till katten. Stackarn.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards