Life by Emilia

Alla inlägg under september 2013

Av Emilia - 28 september 2013 22:06

Sover över hos lovisa.

Men iaf, idag så tömkörde vi brille. Det gick super! Imorn ska vi oxå dit så vi får se vad som händer.

Har vart på byn med ett gäng vänner.
Funny funnniee.

o.O

Av Emilia - 28 september 2013 12:56

26:e plats!

Grymma ni är!

Av Emilia - 28 september 2013 12:36

Städat garaget med pappa, sen nyss ätit. Wiho.
Chill med lite godis nudå.

Av Emilia - 28 september 2013 10:01

Ställ nån rolig fråga så svara jag på dom lite senare
!

Av Emilia - 28 september 2013 09:56

Hej Hej bloggen
I eftermiddag blire stalle , nu städa.
Funny funny.

Saknar sommaren.

Av Emilia - 27 september 2013 16:29

Tjema,
Idag så fick vi tillbaka våra tyska prov. Jag trodde jag skulle behöva göra omprov men nej. Det gick lite bättre. Men jag fick 52 av 53 poäng. Så de va väll bra. Jag har lätt för språk men matte ahh. Kommer aldrig bli ett matte snille. Så smart är jag inte. Sliter av håret och kommer inte på ett skit.

Jag hostar som en varg, huvet dunkar . Så himla ooooont . Förkyld? 100%.
Matte läxan måste göras. Herrgud funny life.

Nej men om vi ser allt ihop positivt så är det fredag! Super kul!

Nu måste jag verkligen göra läxan, men det kommer nog ta ett BRA tag endå, ni som känner mig vet de.

Av Emilia - 27 september 2013 06:46

Jag är förkyld och huttrande.
Brrr. Igår efter ridningen blev det som
att gå in i en vägg. Jag blev så himla hostig, täppt i näsan.

Skola som vanligt men det är ju FREDAG tjihooo!

Av Emilia - 26 september 2013 20:47

Hoppade Roubia idag. Det blev en bana på 90 cm. Krut i ponnyn som gallopera på. Men duktig som hoppa. Det var så häääär länge sen jag hoppade sist. Kul när man kommer igång igen! Super.

Nyss duschat, nu sova. Lätt läätt.
Inga speciella planer för helgen sen så vi får se vad framtiden har att erbjuda.


Jag genom åren ;)

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards