Life by Emilia

Alla inlägg under september 2013

Av Emilia - 26 september 2013 15:13

Hej hej. 

Tänk att det redan är torsdag. Imon fredag , GRYMT! Helg=Vila 


Stallet för mig idag,  GRYMT det oxå.


´Stallet med vänner dessutom GRYMT. 


Hur låter mit liv lite kortfattat ? Grymt, jo så känns det oxå.

 

Gölle hhäst

Av Emilia - 26 september 2013 07:28

Min outfit today, en kall dag = varma kläder.

Av Emilia - 26 september 2013 06:36

Tjenare bloggis, jag är så himla tröött .
Skola idag -som vanligt. Stallet senare. Nu ska jag dra mig ut ur sängen, men vi la hörs väll.

Vad vi gjorde igår...

Av Emilia - 25 september 2013 21:22

Hej hej bloggisss!
Hemmanfråm stallet och mys med Smulan nuu, bästa katt.

Men vi hörs imon, ledsen för dålig uppdatering idag men liksom kolla min youtube kanal för att se vad som hänt ;)

Av Emilia - 25 september 2013 13:50

Hellu, sorry sorry för att jag inte skrev nåt imorsee. Men hade lite fullt upp. Nu väntar jag på Isa. Hon har lektioner blääää. Jaja, hon slutar om en halvtimme typ. Mem byeee bloggis!

[Bild]

:)

Av Emilia - 24 september 2013 20:29

Tjena, vart i stallet. Det gick fint fint.
Super trött, nyss pratat med Isa i 40 min. Det måste kostat några slantar. Vi pratar telefon här :)

Imon blire helda med henne.

Av Emilia - 24 september 2013 14:22

Hungrig som en varg, trött som en sjusovare . Ska till stallet och springa med Wilma när hon rider ut på Brille.
Så lite motion. Men vi hörs väll senare ikväll. Nu vet ni lite la plans.
Nu ska jag hem

Av Emilia - 24 september 2013 07:55

Tjeeena, jag vakna tidigt idag, men super pigg.

Jag har städat rummet eftersom jag inte gjorde det igår. Fy fy ;)
Sen valt kläder och ätig frukost. Nu ä rjag klar men egentligen skå ska jag gå upp klockan 08.00 . Såå chill kan man säga nu.

Om mig


Hej hej, kul att du hittade hit.
Jag är en 13 årig tjej som älskar hästar och mode.

Heavy Spin

 

Follow me on Instagram

 

Ask

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Helt okej
 Super grym
 Inte min stil

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards